اکثر کاربران از کیفیت و جنس محصول رضایت داشتند و آن را مناسب خودروهای زانتیا و سایر خودروها دانستند. بسیاری به زیبایی و نصب آسان این آرم اشاره کردند و آن را برای تزیین خودرو پیشنهاد دادند. با توجه به نظرات، این محصول ارزش خرید دارد و نسبت به بازار قیمت مناسبی ارائه می دهد. اما برخی کاربران از کیفیت پایین برخی نمونه ها و شل بودن قسمت های زیره شکایت داشتند، همچنین تعدادی از آرم ها اصل نبودند که باعث نارضایتی شد. در کنار این موارد، برخی منتقدان معتقدند جنس پلاستیکی و ظاهری آن ممکن است دوام لازم را نداشته باشد. در کل، این آرم خودرو باعث زیبایی و تغییر رویه ظاهری خودرو می شود و در صورت توجه به کیفیت و انتخاب مناسب، گزینه ای اقتصادی و stylish است.
- کیفیت نسبی مناسب
- طراحی زیبا و جذاب
- قیمت صرفه جو
- کیفیت پایین بعضی نمونه ها
- اصل نبودن برخی آرم ها
- جنس پلاستیکی و ظاهری ممکن است دوام نداشته باشد