دستگاه از لحاظ ظاهری زیبا و قابل قبول است و موتورش هم مشخصه ایرانی نیست و بسیار کم صدا است، سردکنندگی خوبی دارد و ارزش خرید در قیمت فعلی دارد. با این حال، مشکلاتی نظیر صدای یخساز و احتمالا کیفیت ساخت پایین در قسمت هایی مثل یخساز و جای تزریق پلاستیک مشاهده شده است و همچنین حمل و نصب برخی کاربران ناراضی بودند. در مجموع، یخچال کیفیت مطلوب و طراحی شیک دارد و برای مصرف کنندگان با بودجه معقول گزینه مناسبی است، اما باید انتظار مشکلات فنی یا حمل سخت را داشت.
- ظاهر زیبا و شیک
- موتور کم صدا
- عملکرد سردکنندگی مناسب
- صدا در یخساز
- کیفیت ساخت پایین بعضی قسمت ها
- مشکلات حمل و نصب