محصول ظاهری زیبا و بزرگ دارد که برای استفاده روزمره مناسب است و از آن راضی هستم. اکثر کاربران معتقدند جنس آن قابل قبول و کاربردی است و برای روغن گیری و آبلیمو مناسب است. طراحی شیک و ظروف بزرگ و کاربر پسند از ویژگی های مثبت این کالا است. با وجود ظاهر جذاب، برخی نقص ها مثل موج دار بودن سطح، عدم همسانی در درب ها و ترک خوردگی های سطح دیده می شود. همچنین، کیفیت ساخت پایین تر از انتظار، مشکلات در بسته بندی و عیب های فنی مانند نشتی و عدم تطابق کامل درب ها نیز گزارش شده است. بعضی ظروف سنگین و ضعیف ساخته شده هستند و از نظر کیفیت، در سطح متوسط هستند. در مجموع، این محصول برای کاربردهای روزمره مناسب است ولی کیفیت ساخت پایین و برخی مشکلات فنی آن، نیازمند بهبود هستند. اگرچه ظاهر آن زیبا است و کاربرد خوبی دارد، اما نباید انتظار کیفیت بالا از آن داشت.
- ظاهر زیبا و بزرگ
- کاربردی برای روغن و آبلیمو
- کیفیت ساخت پایین
- مشکلات درب ها و ترک خوردگی سطح