14 آذر 1404

بازی فکری مدل شیر مرغ

یکی از ویژگی های بازی رومیزی امکان تعامل و ارتباط بین بازیکنان دور میز است. (مشاهده ادامه متن)

335,000 تومان

جهت مشاهده مشخصات و قیمت نهایی این محصول (با توجه به نوسانات بازار)، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید.

توضیحات محصول

یکی از ویژگی های بازی رومیزی امکان تعامل و ارتباط بین بازیکنان دور میز است. حتی برخی از بازی ها این ارتباط را از سطح یک معاشرت ساده هم فراتر می برند و بازیکن را در جایگاه بازیگر، مذاکره کننده و گاهی مثل این بازی در جایگاه فروشنده قرار می دهند. چنین بازی هایی توانایی تعامل را گسترش می دهند و روابط اجتماعی فرد را تقویت می کنند.شیر مرغ یک بازی دست جمعی یا پارتی گیم است که در آن همه تلاش می کنند تا عجیب ترین چیزها را به عجیب ترین مشتری ها بفروشند تا در پایان عنوان بهترین فروشنده را بدست آورند!در هر نوبت از بازی یکی از بازیکنان مشتری می شود و دیگر بازیکنان تلاش می کنند تا جنسی را به او بفروشند یا به عبارت صحیح تر قالب کنند! هر مشتری یک شخصیت متفاوت دارد: مثلا یکی جلاد است، یکی رئیس مافیا است و یکی هم یک خانم حامله است! بازیکنان هم باید از بین کارت های کلمه ای که دارند دو کلمه را با هم ترکیب کنند و یک چیز من درآوردی بسازند و بعد هر کدام یک دقیقه فرصت دارند تا جنسشان را برای مشتری تبلیغ کنند و او را راضی به خرید کنند.

محصول بازی فکری مدل شیر مرغ در دسته بندی بازی فکری قرار دارد. این محصول از برند متفرقه می باشد. این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع 1501 رای ، نمره 88 را کسب کرده که نمره عالی می باشد

خلاصه نظرات با AI

بازی فکری "شیر مرغ" به عنوان یک بازی گروهی جذاب و سرگرم کننده شناخته شده است. کاربران اشاره کرده اند که این بازی قوه خلاقیت را تقویت کرده و می تواند ساعت ها آن ها را سرگرم کند. امکان بازی در جمع های بزرگ و خنده آور بودن بازی نیز از نکات قوت آن است. بسیاری از کاربران به سادگی قوانین بازی و گیم پلی آن اشاره کرده اند که یادگیری آن را آسان می کند. اما برخی کاربران به مشکل کمبود تنوع در کارت ها و عدم جذابیت شخصیت های خریدار اشاره کرده اند. همچنین، در برخی موارد کیفیت کارت ها به عنوان یکی از نقاط ضعف بازی ذکر شده است. به طور کلی، "شیر مرغ" بازی مناسبی برای جمع های خانواده و دوستان است و می تواند لحظات شادی را برای بازیکنان ایجاد کند.

  • تقویت قوه خلاقیت
  • سرگرم کننده برای جمع های بزرگ
  • آسان بودن قوانین و یادگیری
  • کمبود تنوع در کارت ها
  • عدم جذابیت شخصیت های خریدار
  • کاهش کیفیت کارت ها

مشخصات

ویژگی مشخصات
نوع بازی فکری برد گیم
ژانر بازی مزایده
تعداد بازیکن 3 تا 10 نفر
درجه سختی آسان
مدت زمان بازی کمتر از ۳۰ دقیقه
اقلام همراه 200 عدد کارت.دفترچه راهنما
جنس کارت‌ها مقوا
تاکتیک بازی مزایده و حراج
تعداد کارت‌ها 200
وزن 500 گرم
ابعاد کالا 220x80x50 میلی‌متر
کشور سازنده ایران
خلاصه روش بازی 1. بازیکن آغاز کننده یکی از 30 کارت مشتری را از وسط کشیده و بعد از خواندن آن برای همه، به رو جلوی خودش قرار می دهد. 2. بازیکنان دیگر باید با دو کارت از کارت هایی که در دست دارند یک ترکیب دو کلمه ای جهت فروش به مشتری بسازند و آن را به پشت جلوی خود قرار می دهند. 3. در جهت عقربه های ساعت و با شروع از بازیکن سمت چپ مشتری، هر بازیکن یک دقیقه فرصت دارد تا ترکیب خود را برای مشتری معرفی و تبلیغ کند. 4. بعد از اینکه تمام بازیکنان ترکیب خود را معرفی کردند، مشتری یکی از ترکیب ها را انتخاب کرده و کارت نقش خود را به عنوان جایزه به صاحب محصول می دهد. 5. تمام کارت های بازی شده در این نوبت را بسوزانید و بعد هر بازیکن دست خود را تا 6 کارت پر کند. 6. بازیکن سمت چپ مشتری قبلی، مشتری جدید می شود و دور جدید بازی رو شروع می کند. زمانیکه تمام بازیکنان حداقل یک بار مشتری شده باشند بازی به پایان می رسد و بازیکنی که بیشترین کارت مشتری را جمع کرده باشد برنده بازی می شود.
تولید شده در داخل کشور