16 آذر 1404

کتاب قدرت محتوا اثر جو پولیتزی نشر آموخته

در بازاریابی و تبلیغات سنتی سعی می کنید به دنیا بگویید برترین برند بازارید، اما در بازاریابی محتوایی به دنیا نشان می دهید که برترین برند هستید. (مشاهده ادامه متن)

408,000 تومان
510,000 تومان 20 ٪

جهت مشاهده مشخصات و قیمت نهایی این محصول (با توجه به نوسانات بازار)، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید.

توضیحات محصول

در بازاریابی و تبلیغات سنتی سعی می کنید به دنیا بگویید برترین برند بازارید، اما در بازاریابی محتوایی به دنیا نشان می دهید که برترین برند هستید. باید محتوای مرتبط، ارزشمند و درگیرکننده ای را که مخاطب تان طلب می کند هر جا که دنبالش می گردد به او ارائه دهید.

محصول کتاب قدرت محتوا اثر جو پولیتزی نشر آموخته در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند می باشد. این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع 47 رای ، نمره 87 را کسب کرده که نمره عالی می باشد

خلاصه نظرات با AI

کتاب "قدرت محتوا اثر جو پولیتزی" به طور کلی نظرات مثبتی از سوی کاربران دریافت کرده است. بسیاری از آن ها آن را به عنوان منبعی بسیار خوب و الهام بخش در زمینه تولید محتوا و موفقیت معرفی کرده اند. برخی کاربران به عمق مطالب و روش های مختلفی که در کتاب مطرح شده، اشاره کرده و آن را برای فعالان فضای مجازی و بلاگرها بسیار مفید دانسته اند. همچنین، قیمت مناسب در زمان تخفیف نیز مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، نظرات منفی نیز در خصوص کیفیت فیزیکی کتاب وجود دارد. برخی کاربران بیان کرده اند که کتاب در وضعیت نامناسبی به دست آن ها رسیده و از لحاظ کیفیت چاپ و ظاهر راضی نبوده اند. همچنین، بودند کاربرانی که کتاب را به طور کامل مطالعه نکرده اند و درباره محتوای آن نظری ارائه نداده اند. در مجموع، این کتاب به عنوان یک منبع ارزشمند در زمینه تولید محتوا شناخته می شود، اما باید توجه داشت که وضعیت فیزیکی آن ممکن است برای برخی کاربران رضایت بخش نباشد.

  • منبع الهام بخش برای تولید محتوا
  • روش های مختلف مورد بررسی
  • قیمت مناسب در تخفیف
  • کیفیت فیزیکی پایین
  • برخی نظرات غیرکاربردی
  • وضعیت نامناسب کتاب در هنگام تحویل

مشخصات

ویژگی مشخصات
نویسنده جو پولیتزی
مترجم سعید زرگریان
شابک 9786226650403
ناشر نشر آموخته
موضوع بازاریابی هدفمند ، رسانه های اجتماعی ، بازاریابی اینترنتی ، مدیریت ، بازاریابی ، جنبه‌های اجتماعی
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
نوع کاغذ بالکی
وزن 480 گرم
سایر توضیحات فهرست مطالبی که در این کتاب می‌خوانید : پیشگفتار مترجم در ستایش “قدرت محتوا” پیشگفتار مقدمه بخش 1: بازاریابی محتوایی:تاریخچه فصل 1: بازاریابی محتوایی چیست؟ فصل 2: تاریخچه‌ی بازاریابی محتوایی فصل 3: چرا بازاریابی محتوایی؟ فصل 4: مدل کسب‌و‌کار بازاریابی محتوایی فصل 5: طرح توجیهی بازاریابی محتوایی فصل 6: شرکت‌های رسانه‌ای آینده بخش 2: تعیین جاویژه و راهبرد محتوایی فصل 7: مناسب‌تر یا کمتر مناسب (تناسب کمتر یا بیشتر) فصل 8: بازاریابی با محتوای تاثیرگذار چیست؟ فصل 9: هدفِ حق اشتراک فصل 10: پرسونای مخاطب فصل 11: تعیین چرخه‌ی تعامل فصل 12: تعیین جاویژه‌ی محتوایی‌تان فصل 13: بیانیه‌ی ماموریت بازاریابی محتوایی بخش 3: مدیریت فرآیند محتوا فصل 14: ایجاد تقویم محتوایی فصل 15: مدیریت فرآیند تولید محتوا فصل 16: انواع محتوا فصل 17: یافتن دارایی‌های محتوایی فصل 18: استخراج محتوا از کارمندان فصل 19: بستر محتوایی فصل 20: برنامه‌ی اقدام برای نشر محتوا (در مجاری مختلف) بخش 4: بازاریابی داستان‌تان فصل 21: رسانه‌های اجتماعی (برای بازاریابی محتوایی) فصل 22: دیگر روش‌های ترویج محتوا فصل 23: استفاده از مدل تاثیرگذاران اجتماعی (برای بازاریابی محتوایی) بخش 5: کاری کنیم که محتوا نتیجه بدهد فصل 24: ارزیابی تاثیر بازاریابی محتوایی فصل 25: روند تکامل داستان تاثیرگذار
تعداد صفحه 456
تعداد جلد 1

سایر تصاویر

عکس شماره 6 : کتاب قدرت محتوا اثر جو پولیتزی نشر آموخته عکس شماره 7 : کتاب قدرت محتوا اثر جو پولیتزی نشر آموخته عکس شماره 8 : کتاب قدرت محتوا اثر جو پولیتزی نشر آموخته