16 آذر 1404

کتاب هر برند يك قصه است اثر دونالد ميلر نشر اطراف

آدم ها دوست دارند درگير قصه اي بزرگتر از قصه خودشان بشوند. برندهايي كه مشتري ها را در دل روايتي بزرگ تر قرار مي دهند ، ارزش محصولات شان را بالا مي برند. (مشاهده ادامه متن)

269,780 تومان

جهت مشاهده مشخصات و قیمت نهایی این محصول (با توجه به نوسانات بازار)، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید.

توضیحات محصول

آدم ها دوست دارند درگير قصه اي بزرگتر از قصه خودشان بشوند. برندهايي كه مشتري ها را در دل روايتي بزرگ تر قرار مي دهند ، ارزش محصولات شان را بالا مي برند. آيا برندتان به قصه عميق تري منتهي مي شود؟ آيا محصول تان براي مشتري ها مثل ابزاري هست كه براي مقابله با چيزهاي ناخوشايند از آن كمك بگيرند؟ آيا قصه برند شما راه حلي براي مشكل بيروني، دروني و فلسفي مشتري ارائه مي دهد؟ مخاطبان ديگر علاقه اي به شنيدن قصه برند يا قصه موفقيت شخصي كارآفرينان ندارند؛ آن ها تشنه قصه اي هستند كه قهرمانش مشتري باشد، نه برند. كتاب «هر برند يك قصه است» هم به آفرينندگان برندها ياد مي دهد چطور قصه شان را روشن و شنيدني به گوش مشتري برسانند، هم حقيقتي مهم تر از اين را يادشان مي اندازد كه «مشتري ها معمولا اهميتي به داستان شما نمي دهند؛ مهم داستان خودشان است.» «هر برند يك قصه است» گزارشي رسمي و خشك از آخرين يافته هاي علمي در حوزه بازاريابي نيست و راهكاري پيچيده و سخت فهم براي ساخت برند هم پيش پاي ما نمي گذارد. اين كتاب مراحل هفتگانه قصه گويي موثر را براي معرفي و موفقيت محصول يا خدمتي كه به مخاطب عرضه مي كنيم به زباني ساده توضيح مي دهد.

محصول کتاب هر برند يك قصه است اثر دونالد ميلر نشر اطراف در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند می باشد. این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع 89 رای ، نمره 85 را کسب کرده که نمره عالی می باشد

خلاصه نظرات با AI

کتاب "هر برند یک قصه است" اثر دونالد میلر به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. بسیاری از خوانندگان از نکات آموزنده و تکنیک های کاربردی آن در حوزه برندسازی و کسب و کارهای مدیریتی یاد کرده اند و برخی تأکید کرده اند که مطالعه این کتاب به پیشرفت شغلی آنها کمک کرده است. همچنین، مطالب کتاب از نظر کیفیت و محتوای آموزنده مورد تحسین قرار گرفته است و توصیه های بسیاری برای مطالعه آن وجود دارد. با این حال، برخی کاربران اشاره کرده اند که نثر کتاب روان نیست و تکرار مطالب باعث کمرنگ شدن نکات جدید شده است. همچنین، کیفیت ترجمه در برخی نظرات مورد انتقاد قرار گرفته و به نوعی سبب کاهش جذابیت کتاب شده است. به طور کلی، این کتاب به عنوان منبعی مفید برای کارآفرینان و علاقه مندان به برندسازی شناخته می شود، اما بازخوردهای مختلطی در مورد کیفیت نثر و ترجمه آن وجود دارد.

  • نکات آموزنده در برندسازی
  • تأثیر مثبت بر پیشرفت شغلی
  • کیفیت محتوای خوب
  • نثر روان نیست
  • تکرار مطالب
  • کیفیت ترجمه نامناسب

مشخصات

ویژگی مشخصات
نویسنده دونالد ميلر
مترجم رسول بابايي
شابک 9786226194310
ناشر اطراف
رده‌بندی کتاب کسب و کار (علوم اجتماعی)
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
وزن 210 گرم
تعداد صفحه 216