پیام های تبلیغاتی سنتی در رسانه های چاپی، تلویزیون و اینترنت شبیه به فریاد زدن بر سر مخاطب هستند. این تبلیغات کم کم جایشان را به بازاریابی محتوایی می دهند: بازاریابی محتوایی گفت و گویی تعاملی با مشتریان را آغاز کرده است. حالا دیگر اگر محتوا تولید نکنید، انگار اصلا وجود ندارید!
محصول کتاب خلق محتوا خلق مشتری اثر جو پولیتزی و نیوت بـرت نشر آموخته در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند می باشد. این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع 53 رای ، نمره 90 را کسب کرده که نمره عالی می باشد