16 آذر 1404

کتاب خلق محتوا خلق مشتری اثر جو پولیتزی و نیوت بـرت نشر آموخته

پیام های تبلیغاتی سنتی در رسانه های چاپی، تلویزیون و اینترنت شبیه به فریاد زدن بر سر مخاطب هستند. (مشاهده ادامه متن)

184,340 تومان

جهت مشاهده مشخصات و قیمت نهایی این محصول (با توجه به نوسانات بازار)، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید.

توضیحات محصول

پیام های تبلیغاتی سنتی در رسانه های چاپی، تلویزیون و اینترنت شبیه به فریاد زدن بر سر مخاطب هستند. این تبلیغات کم کم جایشان را به بازاریابی محتوایی می دهند: بازاریابی محتوایی گفت و گویی تعاملی با مشتریان را آغاز کرده است. حالا دیگر اگر محتوا تولید نکنید، انگار اصلا وجود ندارید!

محصول کتاب خلق محتوا خلق مشتری اثر جو پولیتزی و نیوت بـرت نشر آموخته در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند می باشد. این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع 53 رای ، نمره 90 را کسب کرده که نمره عالی می باشد

خلاصه نظرات با AI

کتاب "خلق محتوا خلق مشتری" اثر جو پولیتزی و نیوت بـرت، به طور کلی نظرات مثبت زیادی دریافت کرده است. کاربران به کیفیت نگارش و ترجمه کتاب اشاره کرده و تأکید دارند که مطالب آن مفید و الهام بخش برای توسعه دهندگان کسب و کار است. بسیاری نیز از مثال های کاربردی و دید وسیع نویسندگان در ارائه مطالب قدردانی کرده اند و برای آشنایی با بازار و تولید محتوا، آن را توصیه می کنند. با این حال، نظرات منفی نیز وجود دارد. برخی کاربران به قدیمی بودن محتوا و وجود غلط های نگارشی و جمله بندی اشاره کرده و بیان دارند که این موارد مطالعه کتاب را دشوار کرده است. برخی دیگر معتقدند که مطالب مشابهی در اینترنت در دسترس است. در مجموع، این کتاب برای کسانی که به دنبال یادگیری در حوزه بازاریابی و تولید محتوا هستند، می تواند مفید باشد، ولی توجه به نقاط ضعف آن و بررسی کیفیت مطالب ضروری است.

  • کیفیت نگارش و ترجمه بالا
  • مفید برای توسعه دهندگان کسب و کار
  • اساس گذاری بر مثال های کاربردی
  • قدیمی بودن مطالب
  • اشکالات نگارشی و جمله بندی
  • موجود بودن اطلاعات مشابه در اینترنت

مشخصات

ویژگی مشخصات
نویسنده جو پولیتزی ، نیوت بَرِت
مترجم سعید زرگریان
شابک 9786226650427
ناشر نشر آموخته
موضوع بازاریابی هدفمند ، خدمات مشتری ، کسب و کار ، بازاریابی ، مدیریت
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
نوع کاغذ بالکی
وزن 370 گرم
سایر توضیحات فهرست مطالبی که در این کتاب می‌خوانید : پیشگفتار مترجم پیشگفتار مقدمه بخش یک : مواجهه با انقلاب بازاریابی محتوایی ۱- تغییر به سمت بازاریابی محتوایی ۲- شش دلیل (برای حرکت کسب وکارها به سمت بازاریابی محتوایی) بخش دو : شیوه‌ی اجرای بازاریابی محتوایی ۳- ایجاد ذهنیت بازاریابی محتوایی (و هماهنگ سازی آن در سازمان) ۴- انتخاب محتوای مناسب (با توجه به راهبرد) ۵- تولید محتوای فوق العاده ۶- جای دادن «بازاریابی» (در بازاریابی محتوایی) بخش سه : از روش باهوش ترین بازاریاب ها درس بگیریم ۷- مروری بر داستان موفقیت بهترین روش ها ۸- جوشکاری جذاب می شود ۹- غول‌های صنعت را از پا درآورید ۱۰- فهم نسل انفجار و وبلاگ‌نویسی (در یک آژانس روابط عمومی) ۱۱- وب سایتی کم خرج در کلاس جهانی (برای یک مؤسس هی طراز اول ناسودبر) ۱۲- کارآفرینان فردی (نتایج بزرگ برای کسب وکارهای کوچک) ۱۳- افزایش سود خالص (بازاریابی محتوایی در استرالیا) ۱۴- به نورثرِن تراست اعتماد کنید (اجرای راهبردی عالی در بازاریابی محتوایی) ۱۵- تحکیم روابط با اعضا و جامعه‌ی کاربران ۱۶- تحکیم روابط با مشتریان (هدف بسِت بای) ۱۷- تسریع مقبولیت یک مفهوم و یک محصول ۱۸- حفظ ارزش محتوا ۱۹- بازاریاب محتواییِ یک بازاریاب محتوایی (داستان توماس نتِ) ۲۰- آموزش بازاریابی مؤثر به مشتریان (از سوی یک ارائه دهنده‌ی نرم افزار ایمیل) ۲۱- ساخت برندی جدید و قدرتمند (برای مؤسسه ی حقوقی بریتانیایی) ۲۲- عملکردجهانی، بومی و به صرفه (راکوِل اتومِیشِن از بازاریابی محتوایی استفاده می کند) بخش چهار : درس‌ها را به کار ببندید ۲۳- ده درس مهم بازاریابی محتوایی (که از فعالان موفق این حوزه می آموزیم) ۲۴- تدوین راهبرد بازاریابی محتوایی (پژوهش موردی: از آغاز تا پایان) ۲۵- بقای بازاریابی
تعداد صفحه 294
تعداد جلد 1