هیچکس دوست ندارد تلاش های بازاریابی اش شکست بخورد و گزارش عملکردش نشان از هدر رفتن بودجه بازاریابی باشد. اما این اتفاق زیاد می افتد و پول های زیادی به باد می رود. واقعیت آن است که دنیای بازاریابی تغییر کرده است؛ از یک طرف بمباران پیام های تبلیغاتی روز به روز شدت بیشتری می گیرد و از طرف دیگر جلب توجه و اعتماد مخاطبان سخت تر می شود. حال در چنین شرایطی مهم است که برای بقا و رشد کسب وکار، بازاریابی در مسیری پیش برده شود که بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشد. این کتاب قرار است شروع مناسبی باشد برای افرادی که می خواهند در مسیر درست بازاریابی دیجیتال قدم بردارند. به طور کلی محوریت این کتاب حول قیف فروش در بازاریابی دیجیتال می چرخد و ساختار کتاب نیز به این صورت است که در هر فصل، نکات و استراتژی های لازم برای طراحی هریک از اجزای قیف فروش در بازاریابی دیجیتال به صورت سرراست و گام به گام ارائه می شود.
محصول کتاب بازاریابی سرراست اثر دانلد میلر، جی.جی. پترسون انتشارات آریانا قلم در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند می باشد. این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع 20 رای ، نمره 84 را کسب کرده که نمره عالی می باشد