کتاب «بازاریابی» نوشته ی «برایان تریسی» و ترجمه ی «مهدی قراچه داغی» است. در کتابی که پیش رو دارید، راه های مؤثر و موفق در امر بازاریابی ارائه شده است. در بخشی از متن این کتاب می خوانید: «دلیل اصلی موفقیت یا شکست یک فعالیت تجاری به موفقیت یا شکست فعالیت های بازاریابی آن رقم می خورد. با استناد به دان و برداستریت، 48 درصد ناکامی های تجاری را باید در کم کاری و یا فقدان اثربخشی در حوزه ی بازاریابی و فروش جستجو نمود. در اقتصاد رقابتی پویای ما بازاریابی یکی از وظایف هسته ای هر موسسه ی موفق به شمار می آید. بدون توجه به اینکه تجارت شما در چه زمینه ای است، کار شما "تجارت بازاریابی" است. در این کتاب مفید و قدرتمند درباره ی بازاریابی با 21 دیدگاه کلیدی در زمینه ی بازاریابی آشنا می شوید. برای بهبود راهکارهای بازاریابی خود می توانید از توصیه های پیشنهادشده در این کتاب استفاده نمایید. بازاریابی راهبردی هنر و علم پی بردن به خواسته های واقعی مشتریان و بازار امروز و آینده است. این کتاب به شما می آموزد چگونه کالاها و خدمات خود را به گونه ای تولید و ساختاربندی کنید که نیازهای مشتریان شما را برآورده سازد...» این کتاب را انتشارات «ذهن آویز» منتشر کرده است.
محصول کتاب بازاریابی اثر برایان تریسی در دسته بندی کتاب علوم اجتماعی قرار دارد. این محصول از برند انتشارات ذهن آویز می باشد. این محصول در نظر سنجی از کاربران در مجموع 33 رای ، نمره 87 را کسب کرده که نمره عالی می باشد