عینک فریم خیلی خوش تیپ و بانمک است و بعضی کاربران از ظاهر و تطابق آن بر روی صورت ابراز رضایت کرده اند. کیفیت کلی محصول مناسب است و در استفاده کوتاه مدت، ظاهر جذابی ایجاد می کند که برای استایل خاص مناسب است. برخی معتقدند که این عینک گزینه ای مناسب برای تنوع در استایل و استفاده های خاص است. با این حال، بعضی کاربران از سایز کوچک و عدم تناسب آن با شکل صورت بزرگ شکایت دارند و معتقدند که جنس شیشه ها به اندازه مورد انتظار نیست و تار دیدن طبیعی است. همچنین، برخی نقد کرده اند که کیفیت ساخت پایین و قیمت گذاری ممکن است ناعادلانه باشد و محصول برای استفاده روزمره مناسب نیست. در مجموع، این محصول برای افرادی که به دنبال عینک ظریف و زیبا برای استفاده محدود و استایل خاص هستند، گزینه ای قابل قبول است، اما برای استفاده مکرر و روزمره مناسب نیست.
- ظاهر جذاب و بامزه
- سبک و راحت
- سایز کوچک و مناسب نبودن برای بزرگترها
- کیفیت ساخت و شیشه ها پایین