این خنک کننده پردازنده دیپ کول مدل AG400 ARGB از نظر عملکرد و ظاهر بسیار رضایت بخش است و دماهای پردازنده را در شرایط نرمال و استرس به شدت کاهش می دهد. نصب آسان و صدای کم از دیگر ویژگی های مثبت آن است که کاربران را مجذوب خود کرده است. همچنین، نورپردازی ARGB و طراحی زیبا باعث جذاب تر شدن ظاهر کیس می شود. رغم این مزایا، برخی کاربران از ارسال مدل نادرست یا ظاهر بسته بندی نامناسب گله مندند و در برخی موارد، کیفیت خمیر سیلیکون داخل جعبه مورد تایید نبوده است. مشکلاتی نظیر نبودن پشتیبانی کامل از تمام مادربردها و نیاز به کنترلر ARGB جداگانه نیز از نکات منفی است که باید به آن توجه کرد. در کل، این محصول برای کاربرانی که به دنبال خنک کنندگی مناسب، صدای کم و طراحی زیبا هستند، گزینه ای عالی محسوب می شود و می تواند نیازهای عمومی سیستم های میان رده را برآورده سازد.
- خنک کنندگی عالی
- صدای کم
- نورپردازی ARGB
- ارسال مدل نادرست
- پلمپ باز شده در بسته بندی
- نیاز به کنترلر ARGB جدا