ماژیک وایت برد شارژی مدل G-201 کیفیت خوبی دارد و جوهر یدک آن کاملاً کاربردی و اقتصادی است، مخصوصاً برای استفاده مداوم در مدرسه یا محیط کاری. طراحی دوطرفه سر نوک و تنوع رنگ ها باعث سهولت در نوشتن و تنوع در کاربرد می شود. همچنین، جنس ماژیک ها مناسب و کاربرپسند است و با قیمت مناسب ارائه شده است. نقاط منفی شامل زود خراب شدن نوک ماژیک بعد از چندبار استفاده، کمبود رنگ سبز و مشکلات در ارسال رنگ های متنوع است. همچنین، در بعضی موارد عملکرد جوهر و سر ماژیک رضایت بخش نبوده و زود خراب می شود. بعضی کاربران از نبود تنوع رنگ در جوهرهای یدک و پارگی سریع نوک شکایت دارند. در کل، این محصول ارزش خرید نسبی دارد و برای افراد نیازمند به یک ست ماژیک اقتصادی و قابل استفاده موقت گزینه مناسبی است، اما به خاطر ضعف هایی مانند عمر کوتاه نوک و مشکلات در رنگ بندی، ممکن است نیاز به جایگزینی سریع داشته باشد.
- قیمت مناسب و اقتصادی
- تنوع رنگ و قابلیت شارژ مجدد
- زود خراب شدن نوک ماژیک
- عدم تنوع رنگ در بعضی موارد
- عمر کوتاه نوک و جوهر